Klawisze Dostępności
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.), DZIAŁ VIII Kodeksu postępowania administracyjnego pt. „Skargi i wnioski”.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej a także ustnie do protokołu. Przyjęcia skargi lub wniosku nie uzależnia się od złożenia jakichkolwiek dokumentów uzasadniających rację skarżącego. Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.
Rejestrowanie, organizowanie oraz nadzorowanie załatwiania skarg i wniosków w urzędzie – zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym PUP Oświęcim – należy do Sekretariatu Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu.
Kierownicy PUP przyjmują strony w sprawie skarg i wniosków w czasie pracy urzędu. Dyrektor PUP Oświęcim przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w środy w godz. 12.00 – 14.00.
Załatwianie skargi lub wniosku następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu jednego miesiąca. W przypadku niezałatwienia sprawy w tym czasie, skarżący się lub wnioskodawca zostaje powiadomiony o przyczynach zwłoki oraz o nowym terminie jej rozpatrzenia.
.
Redakcja strony: Skargi wnioski petycjeRejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl