Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Ogłoszenia 2017

Formularz oferty.doc
Wzór umowy szkoleniowej.pdf
Zasady oraz kryteria wyboru instytucji szkoleniowych.pdf


Oświęcim, dnia 28.08.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 9 osób bezrobotnych w zakresie:

"Operator urządzeń przemysłu chemicznego"

Prosimy o zapoznanie się z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się poniżej:

Opis przedmiotu zamówienia.pdf

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert w terminie do dnia 05.09.2017r. do godz. 09:00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu, na Dzienniku Podawczym (pok. nr 1 na parterze) lub przesłanie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10 (decyduje data wpływu oferty szkoleniowej do tut. Urzędu) według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia, wraz z wymaganymi dokumentami określonymi w przedmiocie zamówienia. Godziny pracy dziennika podawczego: poniedziałek, środa, czwartek w godz. 7:30 – 15:30, wtorek w godz. 7:30 – 17:00, piątek w godz. 7:30 – 14:00.Oferty szkoleniowe należy złożyć w szczelnie zamkniętych kopertach z napisem: "Oferta w zakresie szkolenia "Operator urządzeń przemysłu chemicznego". Nie otwierać przed dniem 05.09.2017r. przed godz. 09:30."Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. 101 na pierwszym piętrze w dniu 05.09.2017r. o godz. 09:30. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Formularzu oferty" wraz z dokumentami wskazanymi w przedmiocie zamówienia. Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r.).
Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r.
w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiuwprowadzonych Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).

Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego.

Szkolenie będzie realizowane w ramach trójstronnej umowy szkoleniowej, zawartej pomiędzy: Powiatowym Urzędem Pracy w Oświęcimiu, Instytucją Szkoleniową oraz Pracodawcą, zgodnie z poniższym wzorem trójstronnej umowy szkoleniowej. Prosimy o zapoznanie się z jej warunkami.

Załączniki:

Formularz oferty.doc

Oświadczenie Wykonawcy.doc

Trójstronna umowa szkoleniowa - wzór.pdf


Oświęcim, dnia 28.08.2017r.

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu informuje, iż przerywa postępowanie w sprawie wyboru instytucji szkoleniowej na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Operator urządzeń przemysłu chemicznego” dla 15 osób bezrobotnych na podstawie §6 pkt 14 „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu”: „W uzasadnionych przypadkach Urząd może w każdym momencie, bez podania przyczyny przerwać postępowanie w sprawie wyboru instytucji szkoleniowej”.


Oświęcim, dn. 08.08.2017r.
UWAGA! Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu informuje, że dokonuje zmiany warunków realizacji szkolenia "Operator urządzeń przemysłu chemicznego": Zajęcia szkoleniowe będą się odbywać od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych), nie więcej niż 8 godz. zegarowych dziennie, w godz. między 8:00 a 20:00.

Opis przedmiotu zamówienia - po zmianie z dn. 08.08.2017r.pdf


Oświęcim, dnia 04.08.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w zakresie:

 "Operator urządzeń przemysłu chemicznego"

 Prosimy o zapoznanie się z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się poniżej:

 Opis przedmiotu zamówienia.pdf

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert w terminie do dnia 14.08.2017r. do godz. 12:00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu, na Dzienniku Podawczym (pok. nr 1 na parterze) lub przesłanie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10 (decyduje data wpływu oferty szkoleniowej do tut. Urzędu) według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia, wraz z wymaganymi dokumentami określonymi w przedmiocie zamówienia. Godziny pracy dziennika podawczego: poniedziałek, środa, czwartek w godz. 7:30 – 15:30, wtorek w godz. 7:30 – 17:00, piątek w godz. 7:30 – 14:00. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. 101 na pierwszym piętrze w dniu 14.08.2017r. o godz. 12:30. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Formularzu oferty" wraz z dokumentami wskazanymi w przedmiocie zamówienia. Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r.)
Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r.
w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiuwprowadzonych Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).

Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego.

Szkolenie będzie realizowane w ramach trójstronnej umowy szkoleniowej, zawartej pomiędzy: Powiatowym Urzędem Pracy w Oświęcimiu, Instytucją Szkoleniową oraz Pracodawcą, zgodnie z poniższym wzorem trójstronnej umowy szkoleniowej. Prosimy o zapoznanie się z jej warunkami.

Załączniki:

Formularz oferty.doc
Oświadczenie Wykonawcy.doc
Wzór trójstronnej umowy szkoleniowej.pdf


Oświęcim, dnia 26.07.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osoby bezrobotnej w zakresie:

"Operator koparko-ładowarki wszystkie kl. III"

Opis przedmiotu zamówienia:
Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z programem zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118, poz. 1263) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 11 stycznia 2017r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2017r. poz. 134).
W cenie prosimy uwzględnić koszt jednego egzaminu przed Komisją IMBiGS.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert w terminie do dnia 31.07.2017r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Formularzu oferty" (wraz z załącznikami). Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).

Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiuwprowadzonych Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).

Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Formularz oferty.doc


Oświęcim, dnia 03.07.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w zakresie:

"ABC własnego biznesu"

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Źródła finansowania własnej działalności (bank, leasing, fundusze i programy pomocowe z UE itp.) - 2 godz. teorii.
2. Wprowadzenie do funduszy unijnych - 5 godz. teorii:
- przybliżenie podstawowych pojęć w zakresie funduszy unijnych (m.in. czym jest innowacja, kwlifikowalność, cross finansing, mapa pomocy regionalnej),
- omówienie i wybór dotacji możliwych do uzyskania,
- określenie jakie są możliwości pozyskania środków w ramach istniejących Programów Operacyjnych,
- przedstawienie ścieżki aplikowania o wsparcie – poszczególne etapy – kiedy należy złożyć wniosek, spodziewać się wyników oceny , podpisania umowy czy też wypłaty dotacji,
- źródła informacji o funduszach europejskich, czyli gdzie szukać informacjio aktualnych konkursach.
3. Zagadnienia dotyczące założenia działalności gospodarczej - 6 godz. teorii, 3 godz. praktyki:
- formy organizacyjno – prawne przedsiębiorstw (przedsiębiorstwo osoby fizycznej, spółka cywilna, spółki osobowe, spółki kapitałowe),
- rejestracja działalności gospodarczej – wypełnianie druków zgłoszeniowych (uzyskanie numeru REGON, założenie konta bankowego, zgłoszenie w Urzędzie Skarbowym, zgłoszenie obowiązku ubezpieczeniowego w ZUS – rodzaje, wysokość i podstawa wymiaru składek, terminy),
- Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej.
4. Wybór formy opodatkowania - 3 godz. teorii:
- karta podatkowa,
- podatek dochodowy od osób fizycznych,
- podatek dochodowy od osób prawnych,
- zryczałtowany podatek dochodowy,
- podatek liniowy,
5. Księgowość – samodzielne prowadzenie czy biuro rachunkowe? - 4 godz. teorii:
- księga przychodów i rozchodów,
- pełna księgowość,
- zestawieni formularzy podatkowych.
6. Prawo pracy – informacje z zakresu prawa pracy obowiązującego pracodawcę - 5 godz. teorii:
- czas pracy, rodzaje umów o pracę,
- dokumentacja pracownicza,
- wynagrodzenie za pracę i inne świadczenia,
- urlop pracowniczy,
- ochrona pracy kobiet,
- zatrudnienie młodocianych,
- przepisy bhp.
Ogółem: 28 godzin (25 godz. teorii, 3 godz. praktyki).

Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało zorganizowane w ciągu czterech następujących po sobie dni szkoleniowych. Termin szkolenia zostanie ustalony przez Zamawiającego z Wykonawcą po zapewnieniu odpowiedniej grupy 15 osób. Przewidywany termin realizacji szkolenia – miesiąc lipiec 2017r. Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe odbywały się w dni powszednie, tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek (z wyłączeniem piątku i dni świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od pracy) nie więcej niż 7 godz. zegarowych dziennie, w godz. od 8:00 do 15:00. Zamawiający zapewnia salę szkoleniową, znajdującą się w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu przy ul. Wyspiańskiego 10, wyposażoną w sprzęt niezbędny do realizacji w/w szkolenia, tj. w rzutnik, telewizor, tablicę oraz stanowiska pracy dla wszystkich uczestników szkolenia. W przypadku konieczności realizacji zajęć szkoleniowych przy użyciu sprzętu komputerowego Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia własnego nie dzielonego z innym uczestnikiem szkolenia stanowiska komputerowego wyposażonego w sprzęt komputerowy i niezbędne oprogramowanie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, tj. książki lub skrypty lub broszury lub materiały drukowane, obejmujących swą tematyką program szkolenia oraz pomocy naukowych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia zeszytu / notatnika min. 60 kartek w kratkę i długopisu, niezbędnych do prawidłowego przebiegu oraz realizacji szkolenia, które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów szkolenia.
Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert, zgodnie z opisanym powyżej przedmiotem zamówienia, w terminie do dnia 10.07.2017r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Formularzu oferty" (wraz z załącznikami). Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).
Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” wprowadzonych Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Formularz oferty.doc


 

Oświęcim, dnia 25.05.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych w przedmiocie zamówienia "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia:
Część I
Operator wózków jezdniowych dla 10 osób bezrobotnych
Część II
Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) dla 10 osób bezrobotnych
Część III
Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla 10 osób bezrobotnych

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), w oparciu o zasadę konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Szkolenia będą realizowane w ramach Projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu pn. „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie oświęcimskim (III)”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa – Projekty Powiatowych Urzędów Pracy.

Prosimy o zapoznanie się z Zapytaniem ofertowym znajdującym się poniżej:

Zapytanie ofertowe.pdf

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert szkoleniowych zgodnie z zapisami zawartymi w Zapytaniu ofertowym w terminie do dnia 05.06.2017r. do godz. 9:00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu, na Dzienniku Podawczym (pok. nr 1 na parterze) lub przesłanie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10 (decyduje data wpływu oferty szkoleniowej do tut. Urzędu) według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego oraz do niniejszego zaproszenia, wraz z wymaganymi załącznikami oraz dokumentami określonymi w Zapytaniu ofertowym. Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. - Tekst jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 645 ze zm.).
Wybór Wykonawcy będzie dokonywany zgodnie z Zapytaniem ofertowym w oparciu o Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r.
w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 667), a także „Zasady oraz kryteria wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” wprowadzone Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).

Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc
Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy dla części I zamówienia.doc
Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy dla części II zamówienia.doc
Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy dla części III zamówienia.doc
Załącznik nr 5 Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych.doc

Informacja o wyniku postępowania.pdf

Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert szkoleniowych dla I części zamówienia.pdf

Uwagi: postępowanie zakończone


 

Oświęcim, dnia 03.04.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osoby bezrobotnej w zakresie:

"Grafik komputerowy"

 Opis przedmiotu zamówienia:
1. Grafika wektorowa – 3 godz. teorii, 39 godz. praktyki:
- oprogramowanie
- użycie oprogramowania, instalacja
- formaty plików, przeznaczenie
- ustawienia parametrów oprogramowania, dokumentu
- narzędzia, preferencje, skróty
- zasady projektowania ulotek, wizytówek, banerów i innych
- kompozycja, aspekty grafiki
- poruszanie po programie oraz interfejsie
- tworzenie obiektów
- tworzenie dowolnych kształtów, narzędzia i zastosowanie
- transformacje i edycja obiektów
- praca z kolorami, modele kolorów RGB, koło kolorów, krycia
- zmiany trybów kolorów
- praca z gradientem
- trzcionki zastosowanie, instalacja nowego kroju pisma, zamiana na krzywe, możliwości, rodziny krojów pism
- praca na warstwach, zarządzanie warstwami
- profesjonalne przygotowanie prac do druku
- podgląd pracy w PDF, usuwanie zbędnej grafiki w pliku otwartym
- podłoża drukarskie
2. Profesjonalne tworzenie obrazów, grafika rastrowa, kształty wektorowe, modele 3D. Praca na tablecie Wacom, przygotowanie, poznanie urządzenia, zasady pracy – 3 godz. teorii, 39 godz. praktyki:
- oprogramowanie, pobieranie
- użycie oprogramowania, instalacja
- techniki, zastosowanie
- rozdzielczości, kompresja
- narzędzia, preferencje, skróty
- narzędzia do tworzenia edycji: Quick selection, Levels, Hue-Saturation, Shadows
- zasady projektowania, kompozycja
- przestrzeń robocza
- poruszanie po programie oraz interfejsie
- praca na warstwach
- praca na kanałach
- praca na ścieżkach
- efekty cząstkowe, pędzle
- tworzenie obiektów, skalowanie, obracanie, kadrowanie
- korekty, światłocienie
- filtry, użycie i zastosowanie
- parametry zdjęcia, grafiki
- fotomontaż
- retusz zdjęć, poprawa jakości zdjęć
- tapety, tła
- praca z kolorami
- wsady grafiki do innych programów
- elementy graficzne www informacje ogólne
- cięcia grafiki, obszary graficzne
- praca na warstwach, zarządzanie warstwami
- przygotowanie grafik, zdjęć na potrzeby witryn internetowych
- eksportowanie, importowanie grafiki
- użycie Action, History, Automate
- przygotowanie do druku
- korzystanie z banków zdjęć
- darmowe, płatne zdjęcia
- zalety i wady
- użycie oraz licencja
- inspiracje i włąsne pomysły - przykłady
3. Liternictwo – 2 godz. teorii, 6 godz. praktyki:
- rodzaje fontów - nazwy
- nagłówek, akapit, wcięcia, tekst główny, inne
- użycie oraz nazwy
- zakup czcionek, darmowe czcionki
- fonty tektowe, hinting – grubości, krzywe, wyświetlanie
- kerninig – odstępy zasady płynności
- dopasowanie fontów do projektów
4. Składy publikacji – użycie programu przy pracach wielostronicowych, ćwiczenia praktyczne i teoretyczne. Liternictwo – 2 godz. teorii, 6 godz. praktyki:
- layout
- tworzenie dokumentów
- układ interfejsu
- nawigacja, skróty
- znaki diakrytyczne
- zarządzanie strukturą wielu plików
- praca ze stylami, warstwami
- oblewanie obiektów i tekstów
- praca z paletą kolorów
- tworzenie kolorów specjalnych
- tworzenie stylów typograficznych i akapitowych
- kolumny tekstowe, przepływanie tekstu, praca z tekstem
- projektowanie, tworzenie poprawnej kompozycji układu strony z grafiką
- indywidualne tworzenie dikumentu ze spadami, bez spadów
- przygotowanie dokumentu na potrzeby drukarni, przykłady, wzorce
- osadzanie obiektów, zdjęć, grafiki
- przygotowanie do druku – desktop publishing
- zapis prac, zapis do formatu PDF – Portable Document Format jako przenośny dokument
- archiwizacja plików
Ogółem: 100 godz. (10 godz. teorii, 90 godz. praktyki).

Zamawiający wymaga zapewnienia uczestnikowi szkolenia własnego, nie dzielonego z innym uczestnikiem, stanowiska wyposażonego w sprzęt komputerowy z zainstalowanymi licencjonowanymi programami – m. in.: Corel, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, In Design, Acrobat Pro, iMove, Dreamweaver. (Sposób oceny kryterium: spełnia/nie spełnia – w oparciu o informacje zawarte w ofercie - "Programie szkolenia").
Zamawiający wymaga również, aby szkolenie zostało przeprowadzone w odległości do
75 km od siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu, obliczonej według wyszukiwarki internetowej www.maps.google.pl. (Sposób oceny kryterium: spełnia/nie spełnia – w oparciu o informacje zawarte w ofercie - "Programie szkolenia").

Zamawiający wymaga także, aby w cenie szkolenia uwzględniony został koszt ubezpieczenia osoby bezrobotnej–uczestnika od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. (Sposób oceny kryterium: spełnia/nie spełnia – w oparciu o informacje zawarte w ofercie - "Programie szkolenia").
Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert w terminie do dnia 07.04.2017r. na adres według wzoru „Program szkolenia”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Programie szkolenia" (wraz z załącznikami). Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).
Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Program szkolenia.doc

 


Oświęcim, dnia 29.03.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osoby bezrobotnej w zakresie:

"Grafik komputerowy"

 Opis przedmiotu zamówienia:
1. Grafika wektorowa – 3 godz. teorii, 39 godz. praktyki:
- oprogramowanie
- użycie oprogramowania, instalacja
- formaty plików, przeznaczenie
- ustawienia parametrów oprogramowania, dokumentu
- narzędzia, preferencje, skróty
- zasady projektowania ulotek, wizytówek, banerów i innych
- kompozycja, aspekty grafiki
- poruszanie po programie oraz interfejsie
- tworzenie obiektów
- tworzenie dowolnych kształtów, narzędzia i zastosowanie
- transformacje i edycja obiektów
- praca z kolorami, modele kolorów RGB, koło kolorów, krycia
- zmiany trybów kolorów
- praca z gradientem
- trzcionki zastosowanie, instalacja nowego kroju pisma, zamiana na krzywe, możliwości, rodziny krojów pism
- praca na warstwach, zarządzanie warstwami
- profesjonalne przygotowanie prac do druku
- podgląd pracy w PDF, usuwanie zbędnej grafiki w pliku otwartym
- podłoża drukarskie
2. Profesjonalne tworzenie obrazów, grafika rastrowa, kształty wektorowe, modele 3D. Praca na tablecie Wacom, przygotowanie, poznanie urządzenia, zasady pracy – 3 godz. teorii, 39 godz. praktyki:
- oprogramowanie, pobieranie
- użycie oprogramowania, instalacja
- techniki, zastosowanie
- rozdzielczości, kompresja
- narzędzia, preferencje, skróty
- narzędzia do tworzenia edycji: Quick selection, Levels, Hue-Saturation, Shadows
- zasady projektowania, kompozycja
- przestrzeń robocza
- poruszanie po programie oraz interfejsie
- praca na warstwach
- praca na kanałach
- praca na ścieżkach
- efekty cząstkowe, pędzle
- tworzenie obiektów, skalowanie, obracanie, kadrowanie
- korekty, światłocienie
- filtry, użycie i zastosowanie
- parametry zdjęcia, grafiki
- fotomontaż
- retusz zdjęć, poprawa jakości zdjęć
- tapety, tła
- praca z kolorami
- wsady grafiki do innych programów
- elementy graficzne www informacje ogólne
- cięcia grafiki, obszary graficzne
- praca na warstwach, zarządzanie warstwami
- przygotowanie grafik, zdjęć na potrzeby witryn internetowych
- eksportowanie, importowanie grafiki
- użycie Action, History, Automate
- przygotowanie do druku
- korzystanie z banków zdjęć
- darmowe, płatne zdjęcia
- zalety i wady
- użycie oraz licencja
- inspiracje i włąsne pomysły - przykłady
3. Liternictwo – 2 godz. teorii, 6 godz. praktyki:
- rodzaje fontów - nazwy
- nagłówek, akapit, wcięcia, tekst główny, inne
- użycie oraz nazwy
- zakup czcionek, darmowe czcionki
- fonty tektowe, hinting – grubości, krzywe, wyświetlanie
- kerninig – odstępy zasady płynności
- dopasowanie fontów do projektów
4. Składy publikacji – użycie programu przy pracach wielostronicowych, ćwiczenia praktyczne i teoretyczne. Liternictwo – 2 godz. teorii, 6 godz. praktyki:
- layout
- tworzenie dokumentów
- układ interfejsu
- nawigacja, skróty
- znaki diakrytyczne
- zarządzanie strukturą wielu plików
- praca ze stylami, warstwami
- oblewanie obiektów i tekstów
- praca z paletą kolorów
- tworzenie kolorów specjalnych
- tworzenie stylów typograficznych i akapitowych
- kolumny tekstowe, przepływanie tekstu, praca z tekstem
- projektowanie, tworzenie poprawnej kompozycji układu strony z grafiką
- indywidualne tworzenie dikumentu ze spadami, bez spadów
- przygotowanie dokumentu na potrzeby drukarni, przykłady, wzorce
- osadzanie obiektów, zdjęć, grafiki
- przygotowanie do druku – desktop publishing
- zapis prac, zapis do formatu PDF – Portable Document Format jako przenośny dokument
- archiwizacja plików
Ogółem: 100 godz. (10 godz. teorii, 90 godz. praktyki).

Zamawiający wymaga zapewnienia uczestnikowi szkolenia własnego, nie dzielonego z innym uczestnikiem, stanowiska wyposażonego w sprzęt komputerowy z zainstalowanymilicencjonowanymi programami – m. in.: Corel, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, In Design, Acrobat Pro, iMove, Dreamweaver. (Sposób oceny kryterium: spełnia/nie spełnia – w oparciu o informacje zawarte w ofercie - "Programie szkolenia").
Zamawiający wymaga również, aby szkolenie zostało przeprowadzone w odległości do
70 km od siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu, obliczonej według wyszukiwarki internetowej www.maps.google.pl. (Sposób oceny kryterium: spełnia/nie spełnia – w oparciu o informacje zawarte w ofercie - "Programie szkolenia").
Zamawiający wymaga także, aby w cenie szkolenia uwzględniony został koszt ubezpieczenia osoby bezrobotnej–uczestnika od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem.
(Sposób oceny kryterium: spełnia/nie spełnia – w oparciu o informacje zawarte w ofercie - "Programie szkolenia").

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert w terminie do dnia
03.04.2017r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Program szkolenia”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Programie szkolenia" (wraz z załącznikami). Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).

Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Program szkolenia.doc

 

Oświęcim, dnia 31.03.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu informuje, iż przerywa postępowanie w sprawie wyboru instytucji szkoleniowej na zorganizowanie i przeprowadzenie „Grafik komputerowy” na podstawie § 2 pkt 14 „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu”: „W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym momencie bez podania przyczyny przerwać postępowanie w sprawie wyboru instytucji szkoleniowej”.


Oświęcim, dnia 15.03.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osoby bezrobotnej w zakresie:

  "Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135)"

Opis przedmiotu zamówienia:
Program szkolenia:
1. Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego – 2 godz. teorii
2. Urządzenia spawalnicze – 2 godz. teorii
3. Bezpieczeństwo i higiena pracy – 2 godz. teorii
4. Bezpieczna praca na hali produkcyjnej – 2 godz. teorii
5. Materiały dodatkowe do spawania – 2 godz. teorii
6. Spawanie w praktyce – 2 godz. teorii
7. Oznaczanie i wymiarowanie spoin – 2 godz. teorii
8. Metody przygotowania złączy do spawania – 2 godz. teorii
9. Kwalifikowanie spawaczy – 2 godz. teorii
10. Budowanie i użytkowanie urządzeń do spawania MAG – 3 godz. teorii
11. Materiały dodatkowe do spawania metodą MAG – 1 godz. teorii
12. Bezpieczeństwo i higiena pracy przy spawaniu metodą MAG – 1 godz. teorii
13. Charakterystyka spawania metodą MAG oraz typowe parametry – 2 godz. teorii
14. Instruktaż wstępny – 2 godz. praktyki
15. Zajęcia praktyczne – 118 godz. praktyki.

Ogółem: 145 godz. (25 godz. teorii, 120 godz. praktyki).

Szkolenie należy przeprowadzić w odległości do 65 km od siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu, obliczonej według wyszukiwarki internetowej
www.maps.google.pl.
W cenie prosimy uwzględnić koszt jednego egzaminu
państwowego w zakresie spawania w/w metody.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert w terminie do dnia
20.03.2017r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Program szkolenia”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Programie szkolenia" (wraz z załącznikami). Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).

Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Program szkolenia.doc


Oświęcim, dnia 09.03.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osoby poszukującej pracy (w ramach renty szkoleniowej) w zakresie:

  "Szkolenie z zakresu stylizacji paznokci"

Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres szkolenia:
1. Manicure i pielęgnacja dłoni – 3 godziny torii, 13 godzin praktyki

- Budowa i choroby płytki paznokciowej;
- Przeciwwskazania do wykonania manicure;
- Kolejność czynności przy wykonywaniu manicure;
- Preparaty i akcesoria potrzebne do manicure;
- Zabieg parafinowy na dłonie.
2. Przedłużanie paznokci – 2 godziny teorii, 22 godziny praktyki

- Przeciwwskazania do wykonania paznokci żelowych;
- Kolejność czynności przy wykonywaniu paznokci żelowych na tipsie i szablonie z końcówka frenchową;
- Preparaty i akcesoria potrzebne do stylizacji paznokci.
3. Uzupełnianie paznokci żelowych – 2 godziny teorii, 22 godziny praktyki

- Kolejność czynności przy wykonywaniu uzupełnienia paznokci żelowych;
- Preparaty i akcesoria potrzebne do uzupełniania paznokci żelowych.
4. Żelowanie naturalnej płytki – 2 godziny teorii, 14 godzin praktyki

- Kolejność czynności przy wykonywaniu żelowania na naturalnej płytce;
- Preparaty i akcesoria potrzebne do żelowania naturalnej płytki.
5. Manicure hybrydowy – 2 godziny teorii, 6 godzin praktyki

- Kolejność zgłoszeń przy wykonywaniu manicure hybrydowego;
- Preparaty i akcesoria potrzebne do manicure hybrydowego.
6. Zdobnictwo artystyczne paznokci – 2 godziny teorii, 30 godzin praktyki

Zdobienie artystyczne paznokci następującymi technikami:
- farbkami akrylowymi,
- kredkami akwarelowymi,
- kolorowymi żelami,
- kolorowymi akrylami,
- za pomocą różnorodnych ozdób.

Razem: 120 godzin (13 godz. teorii, 107 godz. praktyki).

Szkolenie należy przeprowadzić na
terenie powiatu oświęcimskiego.

Z
ajęcia praktyczne szkolenia należy przeprowadzić na żywych modelach, z wykorzystaniem odpowiedniego sprzętu oraz materiałów. W ofercie szkoleniowej należy opisać sposób organizacji zajęć praktycznych, w tym liczbę uczestników szkolenia przypadającą na jedno stanowisko nauki praktycznej.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert w terminie do dnia
14.03.2017r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Program szkolenia”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Programie szkolenia" (wraz z załącznikami). Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).

Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

 Program szkolenia.doc


Oświęcim, dnia 29.03.2017r.

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu informuje, iż przerywa postępowanie w sprawie wyboru instytucji szkoleniowej na zorganizowanie i przeprowadzenie „Szkolenia z zakresu stylizacji paznokci” na podstawie § 2 pkt 14 „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu”: „W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym momencie bez podania przyczyny przerwać postępowanie w sprawie wyboru instytucji szkoleniowej”.


Oświęcim, dnia 07.03.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osoby bezrobotnej w zakresie:

  "Kurs instruktora nauki jazdy kat. B"

 Opis przedmiotu zamówienia:
Szkolenie
należy przeprowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców ( Dz.U. z 2016, poz. 280 ze zm.).
W cenie prosimy uwzględnić koszt jednego egzaminu
państwowego w zakresie instruktora nauki jazdy.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert w terminie do dnia
10.03.2017r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Program szkolenia”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Programie szkolenia" (wraz z załącznikami). Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).

Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Program szkolenia.doc

 


Oświęcim, dnia 22.02.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osoby bezrobotnej w zakresie:

 "Programowanie R w finansach i ekonometrii"

  Opis przedmiotu zamówienia:
1. Prognozowanie w biznesie – 8 godz.

- Wprowadzenie do prognozowania w biznesie – 1 godz.
- Analiza wybranych problemów prognostycznych w biznesie – 1 godz.
- Wszystko to, co jest niezbędne żeby zajmować się prognozowaniem – 1 godz.
- Typy danych i i ich źródła, czyli gdzie szukać informacji przydatnych do prognozy – 1 godz.
- Metody prognozowania ilościowego – 1 godz.
- Metody prognozowania jakościowego – 1 godz.
- Zaawansowane metody prognozowania – 1 godz.
- Symulacyjne podejście do prognozowania – 1 godz.
2. Analiza i prognozowanie szeregów czasowych – 13 godz.

- Wprowadzenie – 1 godz.
- Podstawy wnioskowania statystycznego – 1 godz.
- Charakterystyka szeregów czasowych – 1 godz.
- Ocena trafności prognostycznej – 1 godz.
- Proste metody prognozowania – 1 godz.
- Dekompozycja szeregu czasowego – 1 godz.
- Wygładzanie wykładnicze – 1 godz.
- Modele regresji liniowej w prognozowaniu szeregów czasowych – 2 godz.
- Modele klasy AR
IMA – 1 godz.
- Prognozowanie hierarchicznych szeregów czasowych – 1 godz.
- Metody wyboru modeli prognostycznego – 1 godz.
- Metody prognozowania jakościowego – 1 godz.
3. R dla zaawansowanych – 8 godz.

-
Podstawy tworzenia skryptów w R – 1 godz.
- Warunkowe wykonanie kodu
– 1 godz.
-
Pętle – 1 godz.
- Tworzenie funkcji
– 1 godz.
- Funkcje matematyczne i symulacje
– 1 godz.
- Manipulacje tekstem
– 1 godz.
- Debugowanie kodu
– 1 godz.
- Wydajność kodu: szybkość oraz pamięć
– 1 godz.
4. Przetwarzanie danych w R – 13
godz.
- Dane w R
– 1 godz.
- Przegląd pakietów do przetwarzania danych
– 1 godz.
- Podstawowe obiekty danych
– 1 godz.
- Eksport i import danych z plików
– 1 godz.
- Eksport i import z baz danych
– 1 godz.
- Indeksy i subskrypty – wyodrębnianie danych
– 1 godz.
- Manipulacje na danych tekstowych
– 1 godz.
- Agregacja danych
– 1 godz.
- Przekształcenia zbioru danych
– 1 godz.
- Operacje na zmiennych
– 1 godz.
- Łączenie zbiorów danych
– 1 godz.
- Automatyzacja pracy z R
– 1 godz.
- Przetwarzanie dużych zbiorów danych
– 1 godz.
Liczba godzin ogółem:
42 godz. teoretyczno-praktyczne.
Szkolenie należy przeprowadzić na sprzęcie komputerowym wyposażonym w język oprogramowania R i oprogramowanie RSTUDIO.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert w terminie do dnia
27.02.2017r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Program szkolenia”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Programie szkolenia" (wraz z załącznikami). Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).

Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

 Program szkolenia.doc 

 


Oświęcim, dnia 16.02.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osoby bezrobotnej w zakresie:

 "Prawo jazdy kat. C+E"

Opis przedmiotu zamówienia:
Szkolenie prowadzone zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2016 poz. 280 ze zm.).
Liczba godzin ogółem:
25 godz. praktycznej nauki jazdy.
W cenie prosimy uwzględnić koszt jednego egzaminu praktycznego.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert w terminie do dnia
21.02.2017r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Program szkolenia”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Programie szkolenia" (wraz z załącznikami). Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).

Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Program szkolenia.doc

 


Oświęcim, dnia 16.02.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osoby bezrobotnej w zakresie:

 "Operator koparki jednonaczyniowej w klasie III do 0,8 m3"

  Opis przedmiotu zamówienia:
Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z programem zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118, poz. 1263), tj. 176 godzin.
W cenie prosimy uwzględnić koszt jednego egzaminu przed Komisją IMBiGS.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert w terminie do dnia
21.02.2017r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Program szkolenia”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Programie szkolenia" (wraz z załącznikami). Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).

Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Program szkolenia.doc


Oświęcim, dnia 19.01.2017r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osoby bezrobotnej w zakresie:

"Kurs potwierdzający przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia"

Opis przedmiotu zamówienia:
Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18.12.2013r. w sprawie wymagań w zakresie szkoleń i kursów potwierdzających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia (Dz. U. z 2013r. poz. 1688) – 245 godzin.
Szkolenie należy przeprowadzić w odległości do 65 km od siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu, obliczonej według wyszukiwarki internetowej
www.maps.google.pl.
Ponadto zajęcia praktyczne z bloku obejmującego zagadnienia wyszkolenia strzeleckiego należy przeprowadzić na strzelnicy, wyposażonej w odpowiedni sprzęt oraz materiały szkoleniowe.
W ofercie szkoleniowej należy opisać sposób organizacji wszystkich zajęć praktycznych, w tym liczbę uczestników szkolenia przypadającą na jedno stanowisko nauki praktycznej, miejsce – adres przeprowadzenia zajęć praktycznych, w tym również w zakresie wyszkolenia strzeleckiego (adres strzelnicy)
Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert w terminie do dnia 24.01.2017r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Program szkolenia”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Programie szkolenia" (wraz z załącznikami). Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).

Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).

Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Program szkolenia.doc


Redakcja strony: Ogłoszenia 2017Rejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 6116

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl