Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Ogłoszenia 2018

 

Zasady oraz kryteria wyboru instytucji szkoleniowych.pdf

Wzór umowy szkoleniowej.pdf

Formularz oferty.doc

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. danych osobowych.pdf 


Oświęcim, dnia 30.08.2018r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby bezrobotnej w zakresie:

 "Kurs stylizacji paznokci"

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Anatomia, zmiany i choroby paznokci - 1 godz. teorii,
2. Tworzenie stanowiska pracy - 1 godz. teorii,
3. Higiena w salonie - 1 godz. teorii
- dezynfekcja
- stylizacja
- antyseptyka
4. Praca ferazarką - 1 godz. praktyki:
- dobór frezów
- poprawne usuwanie skórek
- usuwanie hybrydy
- usuwanie sztucznych paznokci
5. Prawidłowe przygotowanie płytki - 1 godz. praktyki
6. Właściwe podstawienie szablonów - 1 godz. praktyki
7. Budowanie paznokci jednolitych - 1 godz. praktyki:
- kształt
- kwadrat
- owal
- migdał
8. Technika piłowania paznokci – krok po kroku - 1 godz. praktyki
9. Uzupełnienie paznokci - 2 godz. praktyki
10. Elementy zdobnictwa - 5 godz. praktyki
11. Manicure hybrydowy - 5 godz. praktyki
12. Przedłużanie paznokci metodą żelową - 5 godz. praktyki
13. Projektowanie zdobień na paznokciach - 5 godz. praktyki
14. Ambre poziome - 5 godz. praktyki
15. Ambre pionowe - 5 godz. praktyki
16. Aplikacje Semiflash - 5 godz. praktyki
17. Zdobnictwo ślubne i inne - 5 godz. praktyki

Ogółem:
50 godzin (3 godz. teorii, 47 godz. praktyki).

Szkolenie należy przeprowadzić na terenie miasta
Kęty (woj. małopolskie, powiat oświęcimski).

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert, zgodnie z opisanym powyżej przedmiotem zamówienia, w terminie do dnia 06.09.2018r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Formularzu oferty" (wraz z załącznikami). Zamawiający wymaga uwzględnienia realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracyt.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1265 i 1149).
Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” wprowadzonych Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).

Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Formularz oferty.doc


Oświęcim, dnia 30.08.2018r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby bezrobotnej w zakresie:

"Kurs potwierdzający przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia"
(Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej)

Opis przedmiotu zamówienia:
Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18.12.2013r. w sprawie wymagań w zakresie szkoleń i kursów potwierdzających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia (Dz. U. z 2013r. poz. 1688) – 245 godzin.
Szkolenie należy przeprowadzić w odległości do
40 km od siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu, obliczonej według wyszukiwarki internetowej www.maps.google.pl.
Ponadto zajęcia praktyczne z bloku obejmującego zagadnienia wyszkolenia strzeleckiego należy przeprowadzić na strzelnicy, wyposażonej w odpowiedni sprzęt oraz materiały szkoleniowe.
W ofercie szkoleniowej należy opisać sposób organizacji wszystkich zajęć praktycznych, w tym liczbę uczestników szkolenia przypadającą na jedno stanowisko nauki praktycznej, miejsce – adres przeprowadzenia zajęć praktycznych, w tym również w zakresie wyszkolenia strzeleckiego (adres strzelnicy).

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert,
zgodnie z opisanym powyżej przedmiotem zamówienia, w terminie do dnia 06.09.2018r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Formularzu oferty" (wraz z załącznikami). Zamawiający wymaga uwzględnienia realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracyt.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1265 i 1149).
Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” wprowadzonych Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).

Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Formularz oferty.doc


Oświęcim, dnia 20.06.2018r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby bezrobotnej w zakresie:

"Prawo jazdy kat. C+E"

Opis przedmiotu zamówienia:
Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2016 poz. 280 ze zm.).
Liczba godzin ogółem: 25 godz. praktycznej nauki jazdy.

Zamawiający wymaga aby w cenie szkolenia został uwzględniony koszt jednego egzaminu praktycznego.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert, zgodnie z opisanym powyżej przedmiotem zamówienia, w terminie do dnia 27.06.2018r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Formularzu oferty" (wraz z załącznikami). Zamawiający wymaga uwzględnienia realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy – t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1065 ze zm.).
Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” wprowadzonych Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).

Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Formularz oferty.doc


Oświęcim, dnia 20.06.2018r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby bezrobotnej w zakresie:

"Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloków programowych
określonych odpowiednio do kategorii prawa jazdy D1, D1E, D, DE"

Opis przedmiotu zamówienia:
Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z podstawą programową określoną w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 151) – 140 godz. oraz zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 2200 ze zm.) i ustawą z dnia 17 listopada 2006r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz o zmianie ustawy prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2006r. Nr 235, poz. 1701).
Instytucja szkoleniowa do prowadzenia szkolenia w w/w zakresie, zobowiązana jest spełniać warunki określone w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 2200 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 151).

Zamawiający wymaga aby w cenie szkolenia został uwzględniony koszt jednego egzaminu.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert, zgodnie z opisanym powyżej przedmiotem zamówienia, w terminie do dnia 27.06.2018r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Formularzu oferty" (wraz z załącznikami). Zamawiający wymaga uwzględnienia realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy – t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1065 ze zm.).
Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” wprowadzonych Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).

Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Formularz oferty.doc


Oświęcim, dnia 28.05.2018r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby poszukującej pracy w zakresie:

"Specjalista ds. finansowo-księgowych + kadry i płace"

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Teoria rachunkowości - 5 godz. teorii, 20 godz. praktyki
- Bilans
- Rachunek zysków i strat
- Aktywa trwałe
- Środki pieniężne
- Podatek VAT
- Ewidencja magazynowa
- Wynagrodzenia
- Rozliczenie produkcji i rozliczenia międzyokresowe
- Zamknięcie roku
- Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów
2. Program finansowo-księgowy - 5 godz. teorii, 20 godz. praktyki
- Zapoznanie z programem Symfonia
- Środki trwałe
- Ewidencja magazynowa materiałów
- Środki pieniężne, rozrachunki
- Ewidencja kosztów
- Sprzedaż
- Przeksięgowania miesięczne
- Zamknięcie miesiąca
3. Kadry i płace - 5 godz. teorii, 20 godz. praktyki
- Prawo pracy i kodeks cywilny
- Dokumentacja kadrowo-płacowa
- ZUS – całokształt spraw ubezpieczeń, zasiłków
- Płace – całokształt spraw płacowych
- Płace – obsługa programu Kadry i Płace, Płace i Płatnika
- Podstawy prawne rachunkowości. Uproszczona księgowość. Praca na drukach
- Pracownia komputerowa program Mała Księgowość premium Symfonia
Ogółem: 75 godzin (15 godz. teorii, 60 godz. praktyki).
Szkolenie należy przeprowadzić na terenie gminy Kęty (woj. małopolskie, powiat oświęcimski).

Zamawiający wymaga zapewnienia odpowiednich warunków udziału w szkoleniu osobie niepełnosprawnej, tj. dostosowania miejsca szkolenia do wymagań i potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert, zgodnie z opisanym powyżej przedmiotem zamówienia, w terminie do dnia 04.06.2018r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Formularzu oferty" (wraz z załącznikami). Zamawiający wymaga uwzględnienia realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy – t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1065 ze zm.).
Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” wprowadzonych Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Formularz oferty.doc


Oświęcim, dnia 23.05.2018r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby bezrobotnej w zakresie:

"Kurs podstawowy dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych lub pojazdów
przewożących wartości pieniężne w zakresie prawa jazdy kategorii B1, B, BE"

Opis przedmiotu zamówienia:
Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 15 maja 2013r. w sprawie kursów dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych i pojazdów przewożących wartości pieniężne (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 140 ze zm.) – z uwzględnieniem szczegółowego programu kursu zgodnie z załącznikiem nr 1 do w/w rozporządzenia - 14 godzin.
Ogółem: 14 godzin (6 godz. teorii, 8 godz. praktyki).

Zamawiający wymaga aby w cenie szkolenia został uwzględniony koszt jednego egzaminu.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert, zgodnie z opisanym powyżej przedmiotem zamówienia, w terminie do dnia 30.05.2018r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Formularzu oferty" (wraz z załącznikami). Zamawiający wymaga uwzględnienia realizacji planu nauczania, obejmującego czas trwania szkolenia w ciągłości, dzień po dniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy – t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1065 ze zm.).
Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” wprowadzonych Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Formularz oferty.doc


Oświęcim, dnia 10.05.2018r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby bezrobotnej w zakresie:

"Kurs masażu I i II stopnia z nowoczesną fizjoterapią, terapią tkanek miękkich
i masażem orientalnym, biomasażem i terapią poprawy kondycji fizycznej"

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Masaż terapeutyczny i klasyczny I stopnia e elementami głębokich technik mięśniowych. Terapia punktów spustowych z technikami pozycyjnego rozluźniania oraz PIR - 1 godz. teorii, 9 godz. praktyki
2. Masaż terapeutyczny i klasyczny II stopnia. Masaż sportowy i treningowy z masażem izometrycznym oraz kinesiotaping, elementy anatomii palpacyjnej - 1 godz. teorii, 9 godz. praktyki
3. Refleksoterapia stóp i masaż kobiet w ciąży - 1 godz. teorii, 9 godz. praktyki
4. Masaż gorącymi kamieniami wulkanicznymi i manualny masaż odchudzający i antycellulitowy bańką chińską - 1 godz. teorii, 9 godz. praktyki
5. Manualny drenaż limfatyczny z kinesiotapingiem oraz masażem kosmetycznym i liftingującym - 1 godz. teorii, 9 godz. praktyki
6. Polinezyjski masaż relaksujący lomi lomi, realksujący masaż czekoladowy - 1 godz. teorii, 9 godz. praktyki
7. Masaż japoński shiatsu i tradycyjny masaż tajski z elementami terapii manualnej kręgosłupa – 1 godz. teorii, 9 godz. praktyki
8. Masaż ajurwedyjski Abhianga, tradycyjny masaż hinduski głowy i ramion z masażem Shirodara – 1 godz. teorii, 9 godz. praktyki
9. Masaż pałeczkami bambusowymi, masaż chiński Tui-Na, aromaterapia praktyczna – 1 godz. teorii, 9 godz. praktyki
10. Mięśniowo-powięziowy masaż głęboki – 1 godz. teorii, 9 godz. praktyki
Ogółem: 100 godzin (10 godz. teorii, 90 godz. praktyki).

W cenie szkolenia należy uwzględnić koszt zakwaterowania zapewnionego uczestnikowi w trakcie trwania kursu.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert, zgodnie z opisanym powyżej przedmiotem zamówienia, w terminie do dnia 14.05.2018r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Formularzu oferty" (wraz z załącznikami). Zamawiający wymaga uwzględnienia realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).
Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” wprowadzonych Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

 Formularz oferty.doc


Oświęcim, dnia 06.02.2018r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób bezrobotnych w zakresie:

"ABC własnego biznesu"

Opis przedmiotu zamówienia:
1.
Źródła finansowania własnej działalności (bank, leasing, fundusze i programy pomocowe z UE itp.) - 2 godz. teorii.
2.
Wprowadzenie do funduszy unijnych - 5 godz. teorii:
- przybliżenie podstawowych pojęć w zakresie funduszy unijnych (m.in. czym jest innowacja, kwlifikowalność, cross finansing, mapa pomocy regionalnej),
- omówienie i wybór dotacji możliwych do uzyskania,
- określenie jakie są możliwości pozyskania środków w ramach istniejących Programów Operacyjnych,
- przedstawienie ścieżki aplikowania o wsparcie – poszczególne etapy – kiedy należy złożyć wniosek, spodziewać się wyników oceny , podpisania umowy czy też wypłaty dotacji,
- źródła informacji o funduszach europejskich, czyli gdzie szukać informacjio aktualnych konkursach.
3.
Zagadnienia dotyczące założenia działalności gospodarczej - 6 godz. teorii, 3 godz. praktyki:
- formy organizacyjno – prawne przedsiębiorstw (przedsiębiorstwo osoby fizycznej, spółka cywilna, spółki osobowe, spółki kapitałowe),
- rejestracja działalności gospodarczej – wypełnianie druków zgłoszeniowych (uzyskanie numeru REGON, założenie konta bankowego, zgłoszenie w Urzędzie Skarbowym, zgłoszenie obowiązku ubezpieczeniowego w ZUS – rodzaje, wysokość i podstawa wymiaru składek, terminy),
- Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej.
4.
Wybór formy opodatkowania - 3 godz. teorii:
- karta podatkowa,
- podatek dochodowy od osób fizycznych,
- podatek dochodowy od osób prawnych,
- zryczałtowany podatek dochodowy,
- podatek liniowy,
5.
Księgowośćsamodzielne prowadzenie czy biuro rachunkowe? - 4 godz. teorii:
- księga przychodów i rozchodów,
- pełna księgowość,
- zestawieni formularzy podatkowych.
6.
Prawo pracy – informacje z zakresu prawa pracy obowiązującego pracodawcę - 5 godz. teorii:
- czas pracy, rodzaje umów o pracę,
- dokumentacja pracownicza,
- wynagrodzenie za pracę i inne świadczenia,
- urlop pracowniczy,
- ochrona pracy kobiet,
- zatrudnienie młodocianych,
- przepisy bhp.

Ogółem: 28 godzin (25 godz. teorii, 3 godz. praktyki).

Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbywało się w trzech edycjach w grupach po 10 osób bezrobotnych.

Planowane terminy szkoleń:
I edycja: 1
9.03.2018r. - 22.03.2018r.
II edycja: 23.04.2018r. - 26.04.2018r.
III edycja: 21.05.2018r. - 24.05.2018r.

W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany
w/w terminów szkoleń.

Wykonawca zobligowany będzie do zapewnienia:
1) wykwalifikowanej kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie odpowiednie do wskazanego w zamówieniu rodzaju szkolenia,
2) materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, tj. książki lub skrypty lub broszury lub materiały drukowane, obejmujące swą tematyką program szkolenia oraz pomocy naukowych: teczka papierowa na dokumenty, zeszyt / notatnik min. 60 kartek w kratkę i długopis, niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkolenia, które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów szkolenia; wszystkie materiały szkoleniowe i pomoce naukowe Zamawiający wymaga, aby były nowe i nieużywane,
3) poczęstunku, tzn. kanapka (po jednej sztuce dla każdego uczestnika na każdy dzień szkolenia), ciasteczka, ciepłe napoje (kawa, herbata) oraz woda mineralna,
4
) ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium szkoleniowe, a także ubezpieczenia bezrobotnych, którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie i przysługuje im stypendium w wysokości 20% zasiłku, o którym mowa w art. 72 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy, od dnia podjęcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej do dnia zakończenia szkolenia.

Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało zorganizowanew ciągu czterech następujących po sobie dni szkoleniowych w terminach określonych dla każdej edycji szkolenia. Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe odbywały sięw dni powszednie, tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek (z wyłączeniem piątku i dni świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od pracy) nie więcej niż godz. zegarowych dziennie, w godz. od 8:00 do 15:00. Zamawiający zapewnia salę szkoleniową, znajdującą się w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu przy ul. Wyspiańskiego 10, wyposażoną w sprzęt niezbędny do realizacji w/w szkolenia, tj. w rzutnik, telewizor, tablicę oraz miejsca dla wszystkich uczestników szkolenia. W przypadku konieczności realizacji zajęć szkoleniowych przy użyciu sprzętu komputerowego Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi własnego nie dzielonego z innym uczestnikiem szkolenia stanowiska komputerowego wyposażonego w sprzęt komputerowy i niezbędne oprogramowanie.

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert, zgodnie z opisanym powyżej przedmiotem zamówienia, w terminie do dnia 13.02.2018r. na adres szkolenia[at]pup.oswiecim.pl według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Podstawą oceny będą informacje zawarte w "Formularzu oferty" (wraz z załącznikami). Zamawiający wymaga uwzględnienia realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).
Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), a także „Zasad oraz kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiuwprowadzonych Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).

Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami umowy szkoleniowej, której wzór dostępny jest w tabeli znajdującej się na górze strony.

Formularz oferty.doc


Oświęcim, dnia 26.04.2018r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert szkoleniowych w przedmiocie zamówienia "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia:

Część I
Operator koparko-ładowarki wszystkie klasa III dla 10 osób bezrobotnych
Część II
Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) dla 10 osób bezrobotnych
Część III
Magazynier dla 10 osób bezrobotnych

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.), w oparciu o zasadę konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
Szkolenia będą realizowane w ramach Projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu pn. „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie oświęcimskim (IV)”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa – Projekty Powiatowych Urzędów Pracy.
Prosimy o zapoznanie się z Zapytaniem ofertowym znajdującym się poniżej:

 Zapytanie ofertowe.pdf

Zainteresowanych prosimy o złożenie ofert szkoleniowych zgodnie z zapisami zawartymi w Zapytaniu ofertowym w terminie do dnia 08.05.2018r. do godz. 9:00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu, na Dzienniku Podawczym (pok. nr 1 na parterze) lub przesłanie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10 (decyduje data wpływu oferty szkoleniowej do tut. Urzędu) według wzoru „Formularz oferty”, stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego oraz do niniejszego zaproszenia, wraz z wymaganymi załącznikami oraz dokumentami określonymi w Zapytaniu ofertowym. Prosimy o uwzględnienie realizacji planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. - t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1065 ze zm.).
Wybór Wykonawcy będzie dokonywany zgodnie z Zapytaniem ofertowym w oparciu o Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 667), a także „Zasady oraz kryteria wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu” wprowadzone Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu Nr 27/2017 z dnia 22.05.2017r. (Prosimy o zapoznanie się z w/w zasadami dostępnymi w tabeli znajdującej się na górze strony).

Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc
Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy dla części I zamówienia.doc

Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy dla części II zamówienia.doc

Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy dla części III zamówienia.doc

Załącznik nr 5 Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych.doc

Informacja o wyniku postępowania.pdf

Uwagi: Postępowanie zakończone.

Redakcja strony: Ogłoszenia 2018Rejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 6410

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl