Alt + 9

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
BIP

Rok 2015

Ogłoszenia dotyczące wyposażenia i obsługi technicznej urzędu (art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych) - rok 2015.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jed. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.): Ustawy Prawo zamówień publicznych nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 


 

  Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
Kategoria: Inne_zamowienia [ 61 ]
Informacja internet dla PUP (2018 - PDF) Informacja internet dla PUP (2018 - PDF)
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 425
17-12-14 14:45
Drabik Ireneusz
44.37KB
Informacja internet dla PUP (2018) Informacja internet dla PUP (2018)
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 499
17-12-14 14:46
Drabik Ireneusz
143.57KB
Zarządzenie w sprawie otwartego konkursu ofert 2018.pdf Zarządzenie w sprawie otwartego konkursu ofert 2018.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 421
18-01-23 10:13
Chylaszek Monika
63.38KB
Ogłoszenie PAI 2018.pdf Ogłoszenie PAI 2018.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 413
18-01-23 10:13
Chylaszek Monika
127.35KB
Karta Oceny Oferty zał. Nr 1 2018.pdf Karta Oceny Oferty zał. Nr 1 2018.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 432
18-01-23 10:14
Chylaszek Monika
69.06KB
Wzór umowy  o realizację zadania publicznegoZał. Nr 2 2018.pdf Wzór umowy o realizację zadania publicznegoZał. Nr 2 2018.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 435
18-01-23 10:14
Chylaszek Monika
151.68KB
Wzór oferty na realizację zadania publicznego Zał. Nr 3 2018.doc Wzór oferty na realizację zadania publicznego Zał. Nr 3 2018.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 439
18-01-23 10:15
Chylaszek Monika
130.5KB
Wzór sprawozdania z wykonania zadania publicznego Zał. Nr 4 2018.docx Wzór sprawozdania z wykonania zadania publicznego Zał. Nr 4 2018.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 431
18-01-23 10:15
Chylaszek Monika
22.87KB
Harmonogram 2018.docx Harmonogram 2018.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 423
18-01-23 10:16
Chylaszek Monika
8.83KB
Przewidywana kalkulacja kosztow 2018.docx Przewidywana kalkulacja kosztow 2018.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 439
18-01-23 10:16
Chylaszek Monika
12.24KB
ogłoszenie o naborze.pdf ogłoszenie o naborze.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 110
18-01-23 10:17
Chylaszek Monika
72.02KB
formularz zgłoszenia 2018.docx formularz zgłoszenia 2018.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 455
18-01-23 10:19
Chylaszek Monika
7.05KB
Ogłoszenie o naborze kandydatów na członków komisji konkursowej.pdf Ogłoszenie o naborze kandydatów na członków komisji konkursowej.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 392
18-01-23 10:30
Chylaszek Monika
72.02KB
wyniki naboru kandydatów.pdf wyniki naboru kandydatów.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 398
18-02-06 08:39
Chylaszek Monika
85.74KB
Wyniki konkursku PAI 2018r.pdf Wyniki konkursku PAI 2018r.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 421
18-02-19 15:07
Chylaszek Monika
73.06KB
13_05_16_zas_pos.rtf 13_05_16_zas_pos.rtf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 302
16-05-13 13:08
Drabik Ireneusz
238.34KB
ogloszenie_11_05_2016.doc ogloszenie_11_05_2016.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 201
16-05-13 13:11
Drabik Ireneusz
118.5KB
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu Ogłoszenie o rozstrzygnięciu
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 185
16-05-23 14:51
Drabik Ireneusz
217.28KB
Zarządzenie w sprawie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego.pdf Zarządzenie w sprawie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 531
16-08-16 15:10
Matla Agnieszka
81.41KB
Ogłoszenie PAI.pdf Ogłoszenie PAI.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 589
16-08-16 15:10
Matla Agnieszka
124.41KB
Załącznik nr 1 - karta oceny oferty.pdf Załącznik nr 1 - karta oceny oferty.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 528
16-08-16 15:11
Matla Agnieszka
66.94KB
Załącznik nr 2 - wzór umowy PAI.pdf Załącznik nr 2 - wzór umowy PAI.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 556
16-08-16 15:11
Matla Agnieszka
113.38KB
Załącznik nr 3 - wzór oferty realizacji zadania publicznego.doc Załącznik nr 3 - wzór oferty realizacji zadania publicznego.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 556
16-08-16 15:11
Matla Agnieszka
87.5KB
Załącznik nr 4 - wzór sprawozdania.doc Załącznik nr 4 - wzór sprawozdania.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 520
16-08-16 15:12
Matla Agnieszka
66.5KB
25_08_16_zas_pos.rtf 25_08_16_zas_pos.rtf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 595
16-08-25 14:32
Drabik Ireneusz
360.17KB
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu - materiały biurowe Ogłoszenie o rozstrzygnięciu - materiały biurowe
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 495
16-09-02 13:28
Drabik Ireneusz
468.45KB
Zarządzenie w sprawie wydłużenia termin.pdf Zarządzenie w sprawie wydłużenia termin.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 520
16-09-06 15:41
Matla Agnieszka
84.24KB
Zarządzenie ogłoszenie wyników.pdf Zarządzenie ogłoszenie wyników.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 538
16-09-15 11:21
Matla Agnieszka
86.03KB
Zaproszenie do składania ofert (opis przedmiotu zamówienia) SOD Zaproszenie do składania ofert (opis przedmiotu zamówienia) SOD
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 413
16-10-28 08:33
Drabik Ireneusz
122.66KB
Informacja o zakończeniu postępowania bez wyboru oferty - SOD Informacja o zakończeniu postępowania bez wyboru oferty - SOD
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 518
16-11-08 11:14
Drabik Ireneusz
465.91KB
Zaproszenie do składania ofert - system obiegu dokumentów - 2 Zaproszenie do składania ofert - system obiegu dokumentów - 2
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 482
16-11-08 11:15
Drabik Ireneusz
77KB
Opis przedmiotu zamówienia - SOD Opis przedmiotu zamówienia - SOD
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 507
16-11-08 11:15
Drabik Ireneusz
105.81KB
Ogłoszenie o przesunięciu terminu składania ofert Ogłoszenie o przesunięciu terminu składania ofert
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 482
16-11-14 11:51
Drabik Ireneusz
363.92KB
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu - SOD Ogłoszenie o rozstrzygnięciu - SOD
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 503
16-11-17 13:28
Drabik Ireneusz
454.47KB
Informacja o planowanym zakupie niszczarek Informacja o planowanym zakupie niszczarek
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 541
16-11-23 12:52
Drabik Ireneusz
52.5KB
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu - niszczarki Ogłoszenie o rozstrzygnięciu - niszczarki
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 473
16-11-28 13:00
Drabik Ireneusz
537.45KB
Ogłoszenie - platforma dla osób niepełnosprawnych na 2017r. Ogłoszenie - platforma dla osób niepełnosprawnych na 2017r.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 467
16-12-07 08:02
Drabik Ireneusz
453.33KB
Ogłoszenie - obsługa serwisowa sprzętu biurowego na 2017r. Ogłoszenie - obsługa serwisowa sprzętu biurowego na 2017r.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 552
16-12-07 08:03
Drabik Ireneusz
1.89MB
Warunki przetargu zakup i dostawa materiałów biurowych Warunki przetargu zakup i dostawa materiałów biurowych
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 552
16-12-14 10:30
Drabik Ireneusz
332.91KB
Informacja o planowanym zawarciu umowy na usługę sprzątania. Informacja o planowanym zawarciu umowy na usługę sprzątania.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 541
16-12-15 10:45
Drabik Ireneusz
122.79KB
Informacja - internet dla PUP Informacja - internet dla PUP
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 555
16-12-19 14:16
Drabik Ireneusz
142.91KB
24_04_17_zas_pos.rtf 24_04_17_zas_pos.rtf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 533
17-04-24 14:23
Drabik Ireneusz
294.7KB
Zarządzenie w sprawie otwartego konkursu ofert.pdf Zarządzenie w sprawie otwartego konkursu ofert.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 452
17-06-07 09:50
Matla Agnieszka
107.96KB
Ogłoszenie PAI.pdf Ogłoszenie PAI.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 488
17-06-07 09:51
Matla Agnieszka
219.92KB
Karta Oceny Oferty zał. Nr 1.pdf Karta Oceny Oferty zał. Nr 1.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 419
17-06-07 09:51
Matla Agnieszka
146.13KB
Wzór umowy o realizację zadania publicznego Zał. Nr 2.pdf Wzór umowy o realizację zadania publicznego Zał. Nr 2.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 456
17-06-07 09:52
Matla Agnieszka
279.41KB
Wzór Oferty na realizację zadania publicznego Zał. Nr 3.doc Wzór Oferty na realizację zadania publicznego Zał. Nr 3.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 470
17-06-07 09:53
Matla Agnieszka
130.5KB
Wzór Sprawozdania z wykonania zadania publicznego Zał. Nr 4.docx Wzór Sprawozdania z wykonania zadania publicznego Zał. Nr 4.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 468
17-06-07 09:54
Matla Agnieszka
22.55KB
Harmonogram.docx Harmonogram.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 495
17-06-07 09:55
Matla Agnieszka
8.83KB
Przewidywana kalkulacja kosztow.docx Przewidywana kalkulacja kosztow.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 451
17-06-07 09:55
Matla Agnieszka
12.24KB
Wyniki PAI 2017.pdf Wyniki PAI 2017.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 440
17-07-04 08:55
Adamik Rafał
243.99KB
Warunki przetargu - materiały biurowe dla PUP Warunki przetargu - materiały biurowe dla PUP
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 488
17-09-28 14:36
Drabik Ireneusz
73.06KB
Warunki przetargu - materiały biurowe dla PUP Warunki przetargu - materiały biurowe dla PUP
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 555
17-09-28 14:36
Drabik Ireneusz
332.9KB
Informacja o planowanym zakupie niszczarek Informacja o planowanym zakupie niszczarek
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 531
17-11-13 09:42
Drabik Ireneusz
128.95KB
Informacja konserwacja platformy przyschodowej na 2018r. Informacja konserwacja platformy przyschodowej na 2018r.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 426
17-11-21 16:11
Drabik Ireneusz
435.46KB
Ogłoszenie konserwacje i naprawa sprzętu biurowego na 2018r. Ogłoszenie konserwacje i naprawa sprzętu biurowego na 2018r.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 637
17-11-21 16:12
Drabik Ireneusz
7.47MB
Ogłoszenie konserwacje i naprawa sprzętu biurowego na 2018r. (PDF) Ogłoszenie konserwacje i naprawa sprzętu biurowego na 2018r. (PDF)
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 472
17-11-21 16:12
Drabik Ireneusz
192.98KB
Informacja usługa sprzątania - Kęty na 2018r. Informacja usługa sprzątania - Kęty na 2018r.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 439
17-11-28 09:11
Drabik Ireneusz
42.95KB
Informacja - usługa sprzątania Kęty na 2018r. Informacja - usługa sprzątania Kęty na 2018r.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 501
17-11-28 09:12
Drabik Ireneusz
131.17KB
Informacja - projekt z zakresu bezpieczeństwa informacji (PDF) Informacja - projekt z zakresu bezpieczeństwa informacji (PDF)
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 500
17-11-29 13:22
Drabik Ireneusz
50.05KB
Informacja - projekt z zakresu bezpieczeństwa informacji Informacja - projekt z zakresu bezpieczeństwa informacji
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 627
17-11-29 13:23
Drabik Ireneusz
123.34KB

Redakcja strony: Rok 2015Rejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 1523

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl